Вас вітає вихователь-методист Гардаш Лариса Анатоліївна, спеціаліст вищої категорії

/Files/images/!cid_ii_klw48tfc1.jpg

Головні завдання методичної роботи в закладі дошкільної освіти є:

- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою;
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку у педагогів.

/Files/images/Методична-робота.jpg

/Files/images/Методична-робота2.jpg

Форми методичної роботи в ЗДО з педагогами:

Колективні:

інструктивно-методичні наради, педагогічні ради, педагогічні читання, теоретичні семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди освітнього процесу.

Групові:

методичні об'єднання, робота творчих груп, консультації.

Індивідуальні:

Наставництво, самоосвіта, взаємовідвідування, робота над проблемними питаннями, атестація.

Напрямки методичної роботи в ЗДО:
вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
стимулювання творчого потенціалу;
підвищення педагогічної культури вихователів;
вдосконалення педагогічної майстерності;
розвиток спеціальних умінь та навичок;
удосконалення навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності

Принципи методичної роботи в ЗДО:
гуманізм, демократизм;
педагогічна співпраця з вихователем;
робота в режимі довіри, доброзичливості;
творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
допоміжно-регульований контроль;
надання вихователю права вибору;
системність методичних заходів;
випереджальний характер методичної роботи.

Методична робота в сучасному закладі дошкільної освіти сьогодні має бути:
організована на якісно новому рівні;
відповідати сучасному соціальному замовленню суспільства та держави (оперативність та мобільність);
мати випереджальний, аналітичний і творчий характер (прогнозування, діагностування);
базуватися на принципах науковості, системності, послідовності, наступності, конкретності;
будуватися на діагностичній основі, диференційовано, з урахуванням запитів кожного педагога (бути практичною).

Каталог матеріалів-експонатів районної виставки педагогічної творчості

Кiлькiсть переглядiв: 1368